Noii “recruti” vor face parte din echipa TNT Airways, cu sediul central la Liege, echipa care include in prezent 284 de piloti experimentati. in acelasi timp, flota TNT se va mari prin achizitionarea a inca doua B747-400 ERF, cinci aeronave B737 SF si doua noi BAe 146, identice cu avionul pe care TNT opereaza in Romania, pe Aeroportul “Henri Coanda” - cel mai mare avion folosit in tara noastra de catre o companie de curierat rapid, cu o capacitate utila 10,5 tone. Toate aceste aeronave urmeaza sa fie repartizate pe destinatii, in functie de trafic, devenind pe deplin operationale pe parcursul acestui an.

Angajarea a inca 100 de piloti este esentiala pentru extinderea retelei TNT in lume. “Prin adaugarea noilor rute, cresterea numarului de aeronave si sporirea accesibilitatii unor locatii de pe mapamond, calitatea serviciilor oferite de TNT clientilor sai din toata lumea va continua sa se imbunatateasca.”, declara Niky Terzakis, Managing Director al TNT Airways.

In plus fata de cele noua aeronave noi, care vor asigura capacitati de transport semnificativ sporite, pilotii vor opera si pe avioanele cargo din flota actuala, ce cuprinde unsprezece Bae 146, sase Boeing 737 si patru A300.

Pe masura ce flota se extinde, pilotii beneficiaza de sisteme de training din ce in ce mai performante si de programe de dezvoltare si promovare specifice TNT, performanta pilotilor TNT Express fiind recunoscuta la nivel international ca una dintre cele mai bune din cadrul liniilor comerciale.

Citeste si:

Acest gen de sustinere si motivare si experienta anilor de extindere a retelei aeriene in intreaga lume au condus la performantele retelei aeriene ale companiei in materie de timpi de tranzit si timpi de preluare – livrare pentru client.

Ca urmare a dezvoltarii retelei aeriene a TNT, in urma cu cateva zile, ora de sosire a avionului cargo care aterizeaza in fiecare zi pe Aeroportul “Henri Coanda” a fost devansata. “in contextul curieratului rapid, importanta fiecarui minut castigat este decisiva, iar oamenii nostri sunt obisnuiti sa lucreze contra - cronometru”, dupa cum subliniaza Bujor Stanescu – Country Operations Manager. Dl. Stanescu isi reaminteste cu placere momentul lansarii aeronavei TNT de 10,5 tone pe Otopeni, ocazie cu care avionul a fost pilotat de o echipa de romani - tata si fiu, sositi pentru prima oara in Romania dupa aproape 20 ani de absenta din tara.

TNT Romania exploateaza aceste capacitati de transport sporite, prin intermediul celor trei porti aeriene internationale de la Otopeni, Timisoara si Cluj – Napoca, astfel ca tranzitarea transporturilor provenind din sau cu destinatia Romania este optimizata atat la nivel international, cat si in interiorul tarii.