Lantul american de tip fast food Subway a deschis primul restaurant din Romania, in franciza, in Piata Victoriei din Bucuresti, si vizeaza in urmatorii patru ani lansarea a 40 de unitati pe piata romaneasca, scrie Mediafax.
Pana la finele anului vor fi inaugurate alte doua unitati, una in complexul Palas din Iasi, iar cealalta in Iulius Mall Cluj.

Franciza costa 7.500 de euro pe luna, iar partenerii Subway vor plati, totodata, o suma reprezentand 8% din afaceri pentru fondul de franciza si 4,5% din vanzari pentru fondul de publicitate.

Unitatea din Piata Victoria are o suprafata de 150 de metri patrati si 42 de locuri la masa.

Restaurantul are zece angajati, numarul salariatilor urmand sa fie suplimentat cu cinci persoane.

Meniul Subway include sandwich-uri, salate si alte produse, unitatile avand si optiunea de catering, iar serviciul de livrare la domiciliu va fi disponibil cand vor fi suficiente unitati care sa acopere aria de livrare.

Cristian Stefanescu, cel care are franciza pentru restaurantul din Piata Victoria, a apreciat ca McDonald's nu este un competitor direct pentru Subway, intrucat primul ofera produse de tip fast food, nu sandwich-uri proaspete.

Infiintat in anul 1965, in Connecticut, SUA, Subway detine in prezent peste 36.500 de restaurante, in 99 de tari, fiind cel mai mare lant de restaurante fast food din lume in sistem de franciza.

Principalii concurenti ai Subway in Romania sunt McDonald's, Burger King si KFC.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri