Retailerul francez Bricostore, cu afaceri de circa 150 milioane de euro in 2010, nu intentioneaza sa-si mareasca numarul de magazine in urmatoarea perioada, in ciuda rezultatelor de anul trecut care au fost in “usoara crestere”, potrivit oficialilor companiei.
“Suntem precauti. Desi lucrurile merg pe un trend pozitiv, preferam sa ne axam pe clientii deja existenti, pe reteaua de magazine disponibila si sa incercam sa ne imbunatatim la acest nivel ”, a declarat Andreea Gheorghe (foto), director de marketing Bricostore.

Retailerul de bricolaj numara in prezent 15 magazine repartizate la nivel national. Spre comparatie, Dedeman si Praktiker, principalii competitori ai Bricostore, au o retea formata din 27 magazine - fiecare - la nivelul tarii.

D-I-Y, a treia piata dinamica din Romania

Numarul mare de magazine de bricolaj si cererea crescuta pentru acest tip de magazine fac din acest concept - “do-it-yourself” - sa fie unul din cele mai dinamice sectoare, ca ritm de crestere, din Romania.

“Dupa telecom si retail, sectorul D-I-Y este cea mai dinamica piata din Romania, ca ritm de crestere in ultimii ani. Sunt foarte multi jucatori in piata, foarte multe magazine si inca este loc de crestere. Nu cred ca sectorul D-I-Y si-a atins maturitatea”, sustine Andreea Gheorghe

Tintesc locul secund

Batalia pentru locul al doilea se da cu retailerul german Praktiker, companie care a raportat piederi in ultimii trei ani.

“Semnele indica o evolutie la nivelul anului trecut, o majorare a afacerilor de pana in 10%, rezultat care ne-ar putea duce pe locul secund in topul retailerilor de bricolaj”, potrivit directorului de marketing al Bricostore.

La nivelul anului 2010, reteaua a inregistrat o cifra de afaceri de circa 200 milioane de euro, in scadere cu 23% fata de anul precedent.

Tot la nivelul anului 2010, reteaua Bricostore a raportat afaceri de 150 milioane euro,valoare in scadere cu 14%, fata de anul 2009.

Printre cele mai bine vandute produse in 2011 s-au numarat produsele de interior (vopsea, parchet, adezivi, placi ceramice), dar si produsele de gradinarit.

La nivelul pietei locale, magazinul Bricostore din Baneasa a raportat o crestere a vanzarilor cuprinsa intre 10-15%, cea mai buna evolutie din toate unitatile companiei din tara.

Pana la finalul lunii aprilie, grupul Bricostore va publica rezultatele companiei pentru anul 2011.

Un nou concurent: Leroy Merlin

Intrarea retailerului francez de bricolaj Leroy Merlin pe piata din Romania - din toamna anului trecut - nu a afectat afacerile Bricostore, sustine Andreea Gheorghe.

Principalii jucatori pe piata locala de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Bricostore, Baumax, Horbach, OBI, Mr. Bricolage si Leroy Merlin.

Lantul D-I-Y Bricostore numara in prezent 1.400 angajati la nivel national.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri