“Vanzarile de Paste cresc, in medie, cu 35-40% fata de saptamanile anterioare. De Craciun, ele sporesc cu circa 55-60% in comparatie cu perioada de dinainte”, spun reprezentantii retailerului.

Compania franceza Auchan a intrat pe piata romaneasca in 2006, prin deschiderea unui hipermarket in cartierul Titan din Bucuresti. In prezent, reteaua Auchan este formata din 9 magazine.

Cel mai mare numar de clienti si vizitatori il are magazinul din Titan. “In medie, magazinul inregistreaza 35.000 de vizitatori pe zi, maximul fiind atins inainte de Craciun – 60.000 de vizitatori pe zi”, au mai precizat oficialii companiei.

La mare cautare in aceasta perioada sunt produsele specifice – cozonacii, atat cei ambalati, cat si cei produsi direct in magazinele Auchan, carnea de miel, legumele, fructele, ouale, dulciurile si vinurile.

Citeste si:

Grupul francez Auchan a anuntat recent ca va investi 55-60 milioane de euro in dezvoltarea unui centru comercial in Brasov, reprezentand prima faza din complexul imobiliar Coresi, situat pe fosta platforma industriala Tractorul. Auchan urmeaza sa inaugureze alte doua centre comerciale in Bucuresti si sa ajunga la un total de 15 hipermarketuri pana in 2015, in urma unor investitii cifrate la 150 milioane de euro.

Citeste mai multe detalii despre planurile Auchan in articolul:

Auchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe platforma Tractorul

Auchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe platforma Tractorul

Auchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe...