Hipermarketurile Auchan au incasari cu pana la 40% mai mari de Paste comparativ cu perioada anterioara, cele mai cautate fiind produsele de sezon.
“Vanzarile de Paste cresc, in medie, cu 35-40% fata de saptamanile anterioare. De Craciun, ele sporesc cu circa 55-60% in comparatie cu perioada de dinainte”, spun reprezentantii retailerului.

Compania franceza Auchan a intrat pe piata romaneasca in 2006, prin deschiderea unui hipermarket in cartierul Titan din Bucuresti. In prezent, reteaua Auchan este formata din 9 magazine.

Cel mai mare numar de clienti si vizitatori il are magazinul din Titan. “In medie, magazinul inregistreaza 35.000 de vizitatori pe zi, maximul fiind atins inainte de Craciun – 60.000 de vizitatori pe zi”, au mai precizat oficialii companiei.

La mare cautare in aceasta perioada sunt produsele specifice – cozonacii, atat cei ambalati, cat si cei produsi direct in magazinele Auchan, carnea de miel, legumele, fructele, ouale, dulciurile si vinurile.

Grupul francez Auchan a anuntat recent ca va investi 55-60 milioane de euro in dezvoltarea unui centru comercial in Brasov, reprezentand prima faza din complexul imobiliar Coresi, situat pe fosta platforma industriala Tractorul. Auchan urmeaza sa inaugureze alte doua centre comerciale in Bucuresti si sa ajunga la un total de 15 hipermarketuri pana in 2015, in urma unor investitii cifrate la 150 milioane de euro.

Citeste mai multe detalii despre planurile Auchan in articolul:

Auchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe platforma Tractorul

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri