Activitatile de suport mai performante, mai transparente si mai eficiente reprezinta o caracteristica importanta pe piata liberalizata. De aceea, multe dintre firme opteaza pentru colaborarea departamentului de Customer Service cu un partener profesionist in domeniul call center.
Tendinta de externalizare a departamentului de call center reprezinta o decizie strategica, care ia amploare in toate domeniile de activitate, institutiile si tarile. Liberalizarea, concentrarea pe core business, precum si reducerea costurilor, reprezinta motive reale si pertinente pentru externalizarea departamentului de Customer Care. Cresterea rapida a domeniului Call Center va continua si in urmatorii ani.

In calitate de Partener Call Center, Competence Call Center (CCC) are la dispozitie Know-How-ul necesar, capacitatea tehnica si resursele de personal, pentru a sustine firme din diferite domenii cu un departament profesionist de Customer Care.

Call Center Outsourcing cu CCC - Avantaje si servicii pentru dumneavoastra

Call Center Outsourcing va avea un impact pozitiv, nu numai asupra reducerii costurilor, dar si asupra cresterii calitatii serviciilor din cadrul departamentului de Servicii Clienti.
Competence Call Center ofera, in calitate de partener strategic, servicii de inalta calitate incoming si outgoing, metode de comunicare scrisa cu clientul (scrisori, faxuri, e-mailuri, chat), Business Process Outsourcing (BPO) si activitati de back office pentru firme care vor sa se axeze, sa isi concentreze toate eforturile strict pe afacerea de baza. Competenta de principala a CCC o reprezinta serviciul de customer care profesionist; folosind toate canalele de comunicare si un Management de Customer Care efficient, asigura continuitate calitatii in Call Center.
Externalizarea partiala sau integrala a serviciilor de Call Center catre un call center competent are rolul de a asigura firmelor o flexibilitate maxima in domeniul Servicii Clienti si creste nivelul calitatii in relatia cu consumatorii.
Competence Call Center dezvolta si solutiile moderne pentru "noile" canale de comunicare, precum Live Chat si Social Media, si sustine Social Media Monitoring sau Social Media Responding.

Competence Call Center isi desfasoara activitatea in sase tari din Europa (Germania, Austria, Elvetia, Slovacia, Romania, Franta si Turcia) in urmatoarele locatii: Berlin Friedrichshain, Berlin Prenzlauer Berg, Bratislava, Bucuresti, Dresden, Istanbul, Leipzig, Viena, Paris si Zurich.

Experienta CCC de peste 14 ani ne-a aratat care sunt cele mai intalnite domenii de business, privind externalizarea activitatii: telecomunicatii, turism, alimentarea cu energie electrica, domeniul bancar, cel al asigurarilor si al serviciilor financiare, al comertului si a serviciilor on-line.