Divizia de vopsele ar urma astfel sa aiba o pondere de circa 15-20% din totalul businessului la doar doi ani de la instalarea liniei de productie.

In primul trimestru din 2012 vanzarile de vopsele au fost cu 120% mai mari comparativ cu perioada similara a anului trecut.

„Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste asteptari. Cele mai mari vanzari au fost inregistrate practic in luna martie, avand in vedere ca in primele doua luni ale anului nu s-au putut face livrari decat in foarte mica masura”, declara Marga Calin (foto), director de marketing Duraziv.

In 2011 vanzarile de vopsele ale companiei Duraziv au depasit pragul de 2 milioane de euro.

Citeste si:

„Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, avand in vedere ca se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim in acest an o cifra de afaceri de circa 20 milioane euro si credem ca plusul fata de vanzarile din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, adauga Marga Calin.

Divizia de vopsele a fost lansata in a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe acest segment de piata, iar 2011 a fost primul an cand aceasta divizie a functionat pe intreg parcursul anului.

Principalii jucatori pe piata vopselelor sunt Fabryo Corporation, Policolor, Atlas Corporation sau Akzo Nobel.