Producatorul de medicamente Zentiva Romania (SCD) a bugetat pentru acest an afaceri de 255 milioane de lei (58 milioane euro), in crestere cu 8,5% fata de nivelul raportat in 2011 si un profit mai mare cu circa 3%, de 35 milioane lei (8 milioane euro), potrivit datelor transmise Bursei.
Actionarii au aprobat joi bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2012, precum si valoarea dividendului, care va fi distribuit in acest an.

Astfel, compania distribuie actionarilor dividende de 33,85 milioane lei (7,7 milioane euro) pentru exercitiul financiar 2011, suma care reprezinta intreg profitul net aferent anului trecut.

In anul 2010, compania a acordat primele dividende de la listarea la BVB, acordand actionarilor 125 milioane lei, din profit si rezerve. Valoarea dividendului distribuit pentru 2010 a fost de 0,2998 lei, iar cea alocata pentru 2011 este de 0,0812 lei, cu 73% mai redusa.

Zentiva a raportat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 235 milioane de lei ( (55,6 milioane euro).
Potrivit celor mai recente raportari, producatorul farmaceutic francez Sanofi-Aventis detine direct si indirect 81,6% din actiunile Zentiva.

In Romania functioneaza doua entitati juridice distincte, Sanofi-Aventis Romania si Zentiva, ambele parte ale grupului Sanofi-Aventis.

Actiunile Zentiva au inchis sesiunea bursiera de miercuri un pret de 0,84 lei, in scadere cu 0,59%. La aceasta cotatie compania are o capitalizare de 350,2 milioane lei (80 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri