“Estimam o cifra de afaceri de 2 milioane lei provenita din segmentul D-I-Y, adica aproximativ 24% din obiectivul de vanzari pe acest an. Totul tine de rapiditatea cu care noul partener va distribui produsele Kludi in retelele de bricolaj in care Kludi este prezent sustine Florin Barabas (foto), managing director Kludi Romania.

Bravo Group va distribui in retelele D-I-Y gamele de baterii pentru baie si bucatarie D-Vise, D-Core si D-Tail, precum si dusurile D-Zire de la Kludi pe intreg teriotoriul tarii.

Citeste si: Kludi: Cel mai bun scenariu pentru 2012 - Stagnarea

Noul partener al Kludi dispune de o logistica proprie care deserveste saptamanal unitatile D-I-Y, un personal specializat in gestionarea relatiei cu clientii tip do-it-yourself si un sistem informatic capabil sa gestioneze stocurile necesare unor livrari ale produselor Kludi.

Afaceri de 7,2 mil. lei in 2011

Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 13% în 2011, de la 6,3 milioane lei, in 2010, la 7,2 milioane lei, la finalul anului trecut.

Kludi: Cel mai bun scenariu pentru 2012 - Stagnarea

Kludi: Cel mai bun scenariu pentru 2012 - Stagnarea

Citeste si:

Avansul afacerilor Kludi in Romania in 2011 a fost posibil și datorita dezvoltarii segmentului „do-it-yourself” (D-I-Y) si, implicit, a prezentei produselor Kludi in astfel de magazine. Anul trecut, D-I-Y a reprezentat 4,5% din total business Kludi Romania, ca valoare, iar anul acesta in trimestrul 1 a fost de 5% din total business.

“La inceputul anului 2011 ne-am bugetat o crestere de 20-25%. Ceea ce ne-a incurajat foarte mult a fost cresterea de 30% din primul trimestru fata de aceeasi perioada din 2010, dar stiam ca aceste rezultate nu au o sustinere si in mediul economic”, sustine Florin Barabas.

Pentru acest an, reprezentantul Kludi estimeaza o stagnare a afacerilor pe plan local, la nivelul de 7,2 milioane lei (1,6 mil. euro).