Volumul vanzarilor de carburanti MOL in Romania a crescut cu 5% in primul trimestru, de la 96.000 de tone in primele trei luni ale anului trecut la 101.000 de tone, iar cota de piata s-a situat la peste 12%, a anuntat grupul ungar MOL.
Cota de piata a MOL in Romania se situa pe ansamblul anului trecut, de asemenea, la peste 12%. MOL a avut anul trecut in Romania vanzari de 451.000 de tone de carburanti, in urcare cu 4% fata de anul anterior, potrivit Mediafax.

Veniturile magazinelor din benzinariile MOL au urcat cu 10% in primul trimestru, ca urmare a activitatii intense de promovare, noteaza MOL.

Vanzarile de motorina au urcat cu 7%, de la 68.000 de tone la 73.000 de tone, iar cele de benzina au coborat usor, cu 1%, la circa 27.000 de tone.

Reteaua de benzinarii a grupului ungar in Romania s-a situat la 129 de unitati, fata de 128 la sfarsitul anului trecut si 127 in martie 2011.

La nivel de grup, vanzarile de carburanti au scazut cu 4%, de la 764.000 de tone la 737.000 de tone.

Imbunatatirea rezultatelor operatiunilor de rafinare si distributie a ajutat MOL sa raporteze o scadere a profitului mai mica decat anticipau analistii, potrivit Reuters. Profitul net, afectat de suspendarea productiei in Siria, a coborat de la 92,7 miliarde de forinti la 73,7 miliarde de forinti (324 milioane de dolari), in timp ce analistii consultati de Portfolio.hu anticipau un castig de 42,5 miliarde de forinti.

Grupul a anuntat ca intentioneaza sa implementeze un program de imbunatatire a profitului inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare la divizia de rafinare si distributie. Impactul programului in profitul EBITDA este estimat la 500-550 milioane de dolari pana in 2014, urmand ca circa 60% din aceasta suma sa fie asigurata de reduceri de costuri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri