Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB), imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova, a anunta o crestere de 23% a cifrei de afaceri pentru primul trimestru al anului 2006, raportat la aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, compania a castigat una din cele mai importante distinctii acordate in cadrul sistemul Pepsico International.

123% crestere pentru Mountain Dew si 69% crestere pentru 7UP

Produsele din portofoliul Pepsi au avut o crestere de 25% in primul trimestru al anului 2006, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de Mountain Dew cu 123% si de 7UP cu 69%. Segmentul bauturilor carbonatate „fara zahar”, format din Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Light si 7 UP Light prezinta o crestere de 29% a cifrei de afaceri in primele trei luni ale anului 2006, fata de primele trei luni ale anului anterior.

De asemenea, Lipton Ice Tea a inregistrat in primul trimestru al anului 2006 o crestere de 38% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

14% crestere pentru Prigat, „cea mai de incredere marca” conform studiului Readers Digest

Citeste si:

In primul trimestru al anului, bauturile necarbonatate „fara conservanti” din gama Prigat au inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri, fata de primul trimestru al anului 2005.

Prigat a fost votat cea mai de incredere marca, „Trusted Brand”, din categoria sucuri naturale, primind 41% din voturi in studiul Trusted Brand, realizat de publicatia Readers Digest in randul cititorilor sai. Acesta este unul dintre cele mai complexe studii efectuate asupra consumatorilor din Europa si are ca obiectiv principal identificarea brandurilor in care acestia au incredere.

Studiul „Trusted Brand” se efectueaza incepand cu anul 2001 si, din 2005, a fost inclusa si Romania in lista tarilor respondente. Rezultatele din acest an au fost obtinute prin prelucrarea a 24.832 de raspunsuri primite din cele 15 tari unde a fost aplicat chestionarul Readers Digest.

De asemenea, in primul trimestru al anului 2006, compania QAB a castigat premiul „imbuteliatorul anului pentru regiunea Europa in 2005” in sistemul Pepsico International. Distinctiile PepsiCo se acorda pentru zonele Europa, Asia, America de Sud si Africa, criteriul principal fiind cresterea inregistrata de companii de la un an la altul. Premiul din acest an a fost inmanat conducerii QAB de catre Steve Reinemund, Chairman PepsiCo Intl., si de Mike White, President & CEO Pepsico Intl, in cadrul unei ceremonii desfasurate la Paris in perioada 24 – 25 martie 2006.

„QAB primeste pentru al doilea an premiul «imbuteliatorul anului» din partea PepsiCo International. Recunoasterea QAB drept compania imbuteliatoare cu cea mai mare crestere din Europa este o mare performanta de echipa – toti cei 1200 de angajati ai QAB de la Bucuresti si de la Covasna au facut posibila aceasta reusita”, a declarat Florin Radulescu, Director General QAB.