Producatorul de materiale de constructii Henkel Bautechnik Romania a obtinut in 2005 o cifra de afaceri de 27 milioane de euro, in crestere cu 55 la suta fata de 2004, si un profit brut de circa 7 milioane euro, a anuntat, joi, intr-o conferinta de presa, directorul general al companiei, Wolfgang Zettl.
"Daca in 2000 - anul infiintarii companiei - am reusit sa obtinem o cifra de afaceri de trei milioane de euro, in numai cinci ani aceasta a crescut de aproape 10 ori, la peste 27 de milioane euro", a adaugat Wolfgang Zettl.

Pentru 2006 conducerea companiei isi propune o crestere apropiata de cea din 2005 pana la un nivel de 35 milioane de euro. "Rezultatele obtinute in 2005 ne confirma pozitia de lider pe piata materialelor de constructii, in segmentul de adezivi, precum si un rol important pe piata de profil din Europa de Est", a subliniat directorul de vanzari si marketing, Iulian Mangalagiu.

Anul trecut, productia interna a companiei a ajuns la peste 90% din totalul cifrei de afaceri. La nivel cantitativ, Henkel Bautechnik Romania a vandut in 2005 mai mult de 170.000 de tone de materiale de constructii, in crestere cu peste 40% fata de 2004.

"Realizarile Henkel Bautechnik Romania se datoreaza politicii sustinute de investitii, compania alocand pana in prezent peste 10 milioane de euro pentru modernizarea si dezvoltarea capacitatilor de productie existente", a spus Mangalagiu. De asemenea, compania a investit in 2005 si in sectorul de cercetare, in prezent dispunand de un laborator modern, echipat cu aparatura de ultima ora. "Acesta este singurul laborator din tara dotat cu un aparat de testat adezivii la standarde internationale", a precizat directorul de vanzari al companiei. De asemenea, compania a investit peste 20.000 euro intr-un aparat de termodiagnoza care masoara pierderile de caldura prin peretii cladirilor existente.

In acest an investitiile companiei s-au ridicat la peste 500.000 de euro, acestea fiind orientate catre cresterea capacitatii de productie, dar si pentru achizitionarea unor noi echipamente (un nou mixer, doua masini moderne de ambalat si patru silozuri de stocare a materiilor prime). Marca Ceresit, emblema grupului Henkel, este in prezent lider pe piata materialelor de constructii in segmentul de adezivi pentru placari ceramice, cu o cota de piata de aproximativ 45% si este una dintre cele mai importante marci in piata termoizolatiei cladirilor.

Reprezentantii companiei au precizat ca se vor implica in proiecte de reabilitarea termica a blocurilor si caselor prin realizarea termoizolatiei peretilor, in acest sens avand deja discutii cu administratorii a 1.600 de blocuri din Capitala pentru a le prezenta avantajele acestor lucrari, materialele utilizate si serviciile pe care le poate oferi compania.

"In acest sens am incheiat parteneriate cu institutii financiare pentru a le putea oferi proprietarilor solutii complete, facilitati si pachete promotionale", a spus Iulian Mangalagiu.

Potrivit studiilor facute de companie, aceste tipuri de investitii in termoizolarea peretilor pot duce la reducerea costurilor de intretinere cu pana la 45 la suta, investitia fiind recuperata intr-un interval scurt, de circa 5 ani. Costurile estimative pentru acest tip de lucrari se ridica la 15 euro/mp.

Nu in ultimul rand, Henkel Bautechnik Romania a organizat in 2005 training-uri pentru specialisti, dar si cursuri gratuite de certificare pentru 1.000 de aplicatori profesionisti (gresie, faianta) si pentru 1.000 de specialisti in domeniul izolarii fatadelor.

Numarul angajatilor Henkel Bautechnik Romania s-a triplat de la infiintare, ajungand in 2006 la 160 de persoane.

Henkel Bautechnik Romania apartine, in prezent, in intregime grupului german Henkel, dupa achizitionarea in 2005 a actiunilor (35 la suta), care au apartinut romanului Marius Ivan.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri