“Vanzarile de jucarii au o pondere de 13% din cifra de afaceri Diverta si estimam ca pana la sfarsitul anului va creste pana la 17%. Perioada 1-3 iunie aduce in general o crestere usoara a cifrei de afaceri la jucarii, deoarece sezonul influenteaza vanzarile per total (carte de copii, cadouri, jucarii, jocuri etc.)”,afirma Amalia Buliga, directorul general al retelei Diverta.

Buliga estima in octombrie anul trecut ca va termina 2011 cu o cifra de afaceri de circa 19 milioane de euro, in scadere cu 3 milioane de euro fata de 2010.

Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro

Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro

In perioada 1-3 iunie, produsele pentru copii ajung sa reprezinte 30% din cifra de afaceri Diverta, iar valoarea medie a unei facturi este de aproximativ 90 lei. Parintii se orienteaza catre produse creativ-educative, dar si catre jucarii cu licente: Disney, Playmobil, Lego, Tommy, Fisher Price etc.

Citeste si:

Cele mai cautate cadouri in aceasta perioada sunt jucariile, cartile de povesti si filmele de animatie.

Pentru a sustine vanzarile din acest sezon, Diverta a lansat mai multe campanii si promotii.