"Consolidarea si cresterea prezentei produselor Rompetrol in regiunea Marii Negre este obiectivul nostru in perioada urmatoare, iar platforma creata de grup in tari precum Republica Moldova, Bulgaria, Georgia, Ucraina ne va asigura dezvoltarea si atingerea acestui scop. In plus, strategia companiei este in acord cu economia in plina dezvoltare din Georgia, care se reflecta si asupra pietei de profil, prin mediul concurential si conditiile macroeconomice, dar si prin reglementari precum lipsa biocomponentilor din carburanti sau al nivelului obligatoriu al concentratiei de sulf ", a declarat intr-un comunicat vicepresedintele de retail al grupului, Titov Buzescu, scrie Mediafax.

Rompetrol a intrat pe piata din Georgia la sfarsitul anului 2005, iar anul trecut a avut o cifra de afaceri de aproximativ 200 milioane de dolari, nivel estimat si pentru anul acesta, se precizeaza in comunicat.

In 2011 Rompetrol a comercializat in Georgia cu 7,5% mai multi carburanti, ajungand la un volum de 150.000 de tone.
Compania detine in Georgia si un depozit de carburanti, la Tbilisi, pe care l-a modernizat in urma unei investitii de aproximativ un milion de dolari.