"Cele mai multe magazine La Doi Pasi au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de unitati, fiind urmata de regiunea de vest, cu 68 de magazine si zona de sud, cu 62 de magazine", se arata intr-un comunicat al Metro Cash & Carry Romania.

Incepand cu martie, peste 120 de magazine au fost incluse in programul La Doi Pasi. La momentul lansarii functionau deja 80 de astfel de magazine.

Prin acest program, Metro ofera revanzatorilor (proprietarilor de magazine La Doi Pasi) instruire si consultanta privind alcatuirea sortimentatiei, monitorizarea preturilor, dar si asistenta pentru activitatea de marketing. La fiecare doua saptamani, Metro publica pentru reteaua La Doi Pasi brosuri publicitare.

Citeste si:

“Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul La Doi Pasi permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata colaborarii”, subliniaza oficialii Metro.

In prezent, Metro Cash & Carry controleaza in Romania o retea formata in 32 de magazine de tip cash & carry (cu vanzare angro, pe baza unei legitimatii de client).