Anul trecut, Sameday Courier a inregistrat o cifra de afaceri de 1,35 milioane euro.

“Estimam o crestere a vanzarilor cu 20-25% pentru anul 2012, sper sa ne apropiem cat mai mult de o cifra de afaceri de doua milioane euro. Spre deosebire de 2011, exista o tendinta de crestere a preferintelor consumatorilor pentru serviciile cu livrare in aceeasi zi, in special pe zona anumitor magazine online, unde poti opta pentru a obtine produsul imediat, contra cost”, a declarat pentru wall-street.ro Octavian Badescu, fondatorul Sameday Courier.

Badescu se asteapta ca piata de curierat sa stagneze ca volum. “Pentru piata de curierat in general estimarea noastra merge catre o stabilitate in zona volumelor, poate chiar catre o usoara contractie, mai ales in venituri, concurenta fiind mare si presiunea pe pret, enorma. La nivel mondial, piata livrarilor in aceeasi zi este de 7%, in timp ce in Romania vorbim deocamdata de un procent de 1-2 %”, considera managerul Sameday.

Compania de curierat rapid Sameday Courier a fost anul acesta partener exclusiv pentru Romania in livrarea biletelor la finala Europa League.

Citeste si:

Clientii Sameday Courier vin proponderent din zona bancara, a agentiilor de publicitate si a companiilor farmaceutice sau a laboratoarelor medicale. De asemenea, Sameday Courier este furnizorul Ambasadei Statelor Unite, returnand solicitantilor pasapoartele cu vize.

Printre clientii Sameday sunt Unicredit, Raiffeisen Bank, Synevo, Gral Medical, Roche Romania, Farmexim, Publicis Romania, Mc Cann Erickson, Mercury 360, British Airways, Petrom LPG.

Potrivit lui Badescu, “niciun client al companiei nu depaseste ca pondere 5 - 10 % din incasari”.

Compania de curierat rapid cu capital 100% romanesc a fost infiintata in 2007 si este un proiect de nisa pe aceasta piata. Desi ofera toata gama de servicii de curierat, specializarea Sameday Courier o constituie livrarile locale, nationale si internationale in aceasi zi, precum si serviciile de tip ”tailor-made” .