"Ieri, 11 iunie, a fost respinsa cererea de suspendare provizorie a executarii sentintei de intrare in insolventa, iar recursul se va judeca in septembrie Creanta pentru care s-a solicitat deschiderea procedurii de insolventa a fost achitata si a fost rasturnata prezumtia de insolventa (...) Fata de achitarea debitului, instanta urmeaza a admite recursul si a modifica sentinta de deschidere a procedurii insolventei in sensul respingerii cererii de deschidere a procedurii insolventei, cu consecinta iesirii companiei din aceasta stare", se arata in comunicatul citat de Mediafax.

Curtea de Apel Bucuresti a respins ca inadmisibila cererea de suspendare provizorie a executarii sentintei pronuntata de Tribunalul Bucuresti la sfarsitul lunii mai.

Hotarare in Apel: Romexpo ramane in INSOLVENTA

Hotarare in Apel: Romexpo ramane in INSOLVENTA

Romexpo a intrat in procedura de insolventa pe 25 mai pentru neplata unei datorii catre firma Arsenoaiei & Matasel Consulting.

"In ceea ce priveste creanta pretinsa, trebuie mentionat ca in dosarul de insolventa, firma Arsenoaie&Matasel Consulting, al carei contract de publicitate a fost reziliat in luna iulie 2011, a solicitat suma totala de 404.472,55 lei, iar Romexpo a achitat pana la aceasta data, 444.472,55 lei, deci chiar mai mult decat s-a solicitat, diferenta in plus provenind din penalitati calculate de Romexpo la zi", se mentioneaza in comunicat.

Citeste si:

Potrivit datelor transmise de administratorul judiciar numit de instanta la data declansarii procedurii de insolventa, Romexpo a avut in 2010 o cifra de afaceri de 44,4 milioane de lei, iar in 2011 afacerile au scazut la 38 milioane de lei. Daca in 2010 firma inregistra un profit de 230.000 de lei, anul 2011 s-a incheiat cu o pierdere de aproape 2,5 milioane de lei. Romexpo avea la 31 decembrie 2011 datorii de 21,47 milioane de lei.

Complexul expozitional Romexpo are ca principal actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Agentia de comunicare Arsenoaiei si Matasel Consulting este condusa de Emilian Arsenoaiei, fost director de creatie in cadrul agentiilor GMP, Leo Burnett si Tempo Advertising, si de Razvan Matasel, fostul director al Leo Burnett.