”Noile servicii ne vor ajuta sa ridicam cifra de afaceri cu un procent mic, dar semnificativ in conditiile in care piata este inca in dificultate, iar orice crestere mica este in sine un obiectiv important”, a spus Mihai Marculescu, director comercial al OTZ.

Spre sfirsitul anului, compania isi propune sa implementeze un serviciu de livrari rapide.

“Este un serviciu national de distributie generala si capilara care presupune livrarea in ziua urmatoare a marfurilor direct catre clientul final si care pentru inceput va functiona din Bucuresti catre orice punct de pe harta. Acest serviciu va necesita insa deschiderea unor puncte de lucru prin parteneriate cu distribuitorii locali astfel incat sa poata fi acoperite toate platformele de descarcare imediata pe care OTZ le va gestiona odata cu lansarea acestui serviciu”, mai spun reprezentantii companiei.

Citeste si:

OTZ este o companie de transport si logistica romaneasca, infiintata in anul 2007. Compania dispune de peste 30.000 de metri patrati de depozitare, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Covasna, Ramnicu Valcea, Prahova, Constanta. Flota OTZ este de 145 de masini cu o capacitate intre 1.5 si 22 de tone.

Cei mai mari clienti sunt Coca-Cola, Carrefour, Murfatlar, Ursus, Heineken, Elgeka Ferfelis, Hame.