Director general a fost numit Mircea Pop, anterior director in CNADNR.

"Ati vazut ce grad mare de intarziere avem pe autostrada Bucuresti-Ploiesti", a spus ministrul Transporturilor, intrebat de jurnalisti care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR.

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi santierul si a declarat ca autostrada Bucuresti-Ploiesti nu va fi deschisa circulatiei la 30 iunie, data stabilita dupa mai multe amanari, noul termen avansat de autoritati fiind 1 august, cand va incepe traficul, insa cu restrictii de viteza si dupa ce vor fi remediate unele defectiuni de constructie, scrie Mediafax.

Primul termen de dare in folosinta a fost 2010, finalizarea fiind amanata de mai multe ori.

Citeste si:

Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti sunt impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.

Valoarea totala a lucrarilor este de 450 milioane euro.

Basulescu a preluat conducerea CNADNR dupa ce Daniela Draghia a demisionat la finele lunii mai.