Producatorul de mobila Lemet, proprietarul brandului de magazine de profil LEM’S, investeste pentru prima data in istoria sa de peste 20 de ani intr-o campanie publicitara pe TV.
Compania va investi circa 300.000 euro pentru o campanie publicitara pe TV si online. Campania pentru brandul LEM’S va demara saptamana viitoare si va dura 2 luni. Campania de promovare va pune accentul pe brand si nu pe produs, intr-o prima instanta. Astfel, in spoturi nu apar oferte ale unor produse specifice.

“De cand am inceput afacerea ne-am gandit la valoare. Valoarea produselor, a personalului, a serviciilor. Abia acum ne gandim si la valoarea imaginii”, a spus Alexandru Rizea, fondatorul companiei Lemet.

Pe langa investitia in publicitate, anul acesta compania intentioneaza sa deschida noi magazine Lem’s in mai multe orase din tara. In planurile companiei este inclus si Bucurestiul, unde in prezent sunt 3 magazine LEM’S. Lemet ar dori ca pana in vara anului viitor sa mai deschida inca 3 unitati in Bucuresti.

Cele 3 magazine LEM’S din Bucuresti acopera circa 8% din vanzarile companiei, cele mai mari fiind in Ardeal, regiune care acopera peste 30% din incasarile retelei.

Pe langa investitiile in reteaua de magazine, LEM’S va demara constructia unui depozit in Brebu, Campina.

Depozitul va avea o suprafata de 4.500 mp si o intaltime de 10 metri, iar costurile s-ar putea ridica, conform estimarilor, la circa 1,5 mil. euro.

Investitia in noul depozit, vine, dupa ce, recent, compania a finalizat o noua linie de productie la fabrica din Campina, o investitie de 27 mil. lei, finantata partial din fonduri europene.

Vanzarile retelei de magazine LEM'S au crescut cu 21% in primul semestru, la 70,2 milioane lei, si ar putea ajunge la 200 milioane lei la nivelul intregului an.

Compania are in prezent 104 magazine.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri