Exprimata in lei, cresterea afacerilor a fost de 5,8%, de la 3,2 miliarde de lei in 2010 la 3,4 miliarde de lei anul trecut. Profitul brut al companiei a fost de 102 milioane de lei in 2011, pe cand cel net din 2010 s-a ridicat la 100 de milioane de lei.

In prezent, Selgros detine o retea de 19 de magazine de tip cash & carry (cu vanzare angro) la nivel national. Luna aceasta, compania de retail a relansat magazinul din Suceava, prin largirea spatiilor dedicate produselor care genereaza cele mai mari volume de incasari – bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti.

Anterior, si magazinele Selgros din Brasov, Constanta, Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Bucuresti-Berceni, Bucuresti-Pantelimon, Bacau si Craiova au fost modernizate.

Citeste si:

Celelalte 8 unitati urmeaza sa fie modernizate pana la finele lui 2013, potrivit oficialilor Selgros Cash & Carry.

Selgros Cash & Carry face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE, a doua companie ca marime din Europa in sectorul de comert cash & carry.

Citeste aici:

Nou lider in retailul alimentar dupa 15 ani: Care sunt cele mai puternice lanturi de magazine

Nou lider in retailul alimentar dupa 15 ani: Care sunt cele mai puternice lanturi de magazine

Nou lider in retailul alimentar dupa 15 ani: Care sunt cele mai...