Astfel, compania a avut vanzari de 3,78 mil. lei in primul semestru al anului curent, comparativ cu 3,45 mil. lei in prima jumatate a lui 2011.

Segmentul bateriilor sanitare din categoria „smart luxury” au inregistrat un avans, in perioada analizata, de 17,3% in volum si de 25% ca valoare, ajungand sa reprezinte 49% din totalul business-ului Kludi Romania in primul semestru al anului curent.

Totodata, volumul vanzarilor de produse ale partenerilor companiei, pe care Kludi Romania le pune la dispozitia pietei locale (brandurile Esprit si Joop!), a inregistrat cea mai mare crestere din portofoliul Kludi: peste 35%, in primele 6 luni din 2012, comparativ cu prima jumatate a anului 2011.

Cresterea vanzarilor Kludi in Romania se datoreaza unui mix de actiuni concertate: de la produsele nou lansate, la campanii de informare privind bateriile sanitare de calitate, dar si activitati promotionale orientate catre clientul final.

Citeste si:

Kludi Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 13% in 2011 fata de 2010. Pentru intreg anul 2012 compania vizeaza o majorare de pana la 5% a businessului.

Fondata in Germania in anul 1926, compania are, in prezent, peste 1.000 de angajati in toata lumea si o cifra de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. Kludi dezvolta si produce baterii de lux pentru baie si bucatarie, sisteme de dus si accesorii pentru baie, precum si baterii medicale pentru clinici. Compania detine fabrici in Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture Kludi – RAK in Emiratele Arabe Unite si centre de comercializare in Romania, Germania, Austria, Olanda, Franta, Polonia, Ungaria, Elvetia, Republica Ceha, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda.