Mystery shopping-ul, metoda prin care poti sa masori barometrul de satisfactie al clientilor sau al eficientei angajatilor, a aparut pe piata din Romania in anul 1998, insa nu este un concept foarte raspandit in randul companiilor cu activitate pe piata locala. Iata 10 domenii in care se poate aplica cu succes aceasta metoda si avantajele pe care le poate aduce companiilor, potrivit datelor furnizate de Shoppers, firma a grupului theConsultants, cu activitate pe aceasta piata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri