Omul de afaceri care petrece si 16 ore la lucru spune ca din timpul petrecut in companie circa 10 ore pe zi le petrece in mijlocul oamenilor din productie. „Aparitia telefoanelor inteligente iti permite sa ai biroul si in mijlocul productiei”, spune Apostolescu.

„Ziua imi incepe dimineata devreme la ora 6 si programul se termina abia pe seara, atunci cand termin tot ce mi-am propus sa realizez in ziua respectiva”, a adaugat Apostolescu.

Apostolescu nu este doar un manager matinal, ci si unul extrem de sarguincios, in fiecare seara planificandu-si ziua urmatoare.

„Cand ma duc dimineata la firma, incep prin a stabili cu echipele de lucru planul de lucru pentru acea zi, trecand pe la fiecare in parte, in ordinea prioritatilor pe care le am de rezolvat. Nu exista zi in care sa nu stau de vorba cu oamenii din toate sectoarele”, marturiseste managerul.

In functie de perioada si de importanta intalnirii, Eliodor Apostolescu poate avea zilnic 1-3 intalniri cu durata de la 10 minute pana la 5 ore.

„Incerc pe cat posibil sa fiu eficient in intalniri, sa existe un echilibru intre timpul petrecut luand decizii majore pentru companie si timpul petrecut pe linia de productie alaturi de angajati. Ambele sunt la fel de importante pentru mine”, a mentionat seful PhoenixY.

In strainatate calatoreste destul de des, avand in vedere ca firma are colaborari pe 18 piete externe.

Nu ar da Ploiestiul pentru Germania

Dintre economiile straine pe care a ajuns sa le cunoasca, managerul spune ca apreciaza foarte mult seriozitatea nemtilor. Totusi, nu ar da Ploiestiul pentru Germania.

Citeste si:

„Am restaurante preferate peste tot pe unde calatoresc. Imi place sa experimentez cultura gastronomica a fiecarei tari de fiecare data cand am ocazia. In alegerea unui restaurant, sunt atent la atmosfera pe care mi-o transmite respectivul loc si apoi la modul de prezentare la si gustul mancarii”, mai spune Apostolescu.

Avand un program destul de incarcat, omul de afaceri spune ca profita de timpul liber pentru a sta cu sotia si fetita sa.

Ca un om atat de preocupat de business si companie, Apostolescu spune ca este foarte important pentru el sa fie la curent cu evolutia pietei, asa ca citeste cu preponderenta publicatii de business si FMCG, atat in varianta print cat si online.

"Pentru mine este foarte important sa fiu la curent cu evolutia pietei. Ma preocupa indeosebi publicatiile de business si FMCG, pe care le citesc atat in varianta print cat si online", afirma el.

Social media este, de asemenea, un mediu important pentru managerul roman, care spune ca i-a inteles cu adevarat potentialul si importanta pe masura ce a dezvoltat campanii ale pufuletilor Gusto pe contul de Facebook si pe blogul Liga Optimistilor.