"Ne aflam in acest moment pe o piata a berii care se afla la un nivel constant, dupa doi ani consecutivi in care a scazut. Este dificil sa facem prognoze, pentru ca stim ca in contextul in care ne aflam, schimbarea este singura constanta", a spus Mihai Barsan.

El a adaugat ca spera, de asemenea, ca autoritatile de reglementare din Romania sa aprecieze impactul pozitiv pe care industria berii il are asupra economiei si societatii si sa permita in continuare ca berea sa fie o bautura accesibila, in special pentru ca are un continut scazut de alcool si este facuta cu ingrediente naturale.

Despre evolutia vanzarilor companiei in primul semestru, Barsan spune ca a cunoscut un trend ascendent fata de vanzarile din anul trecut, ajutata de vremea calduroasa, dar si de evolutiile peste asteptari ale noilor lansari si campanii promotionale, ca de exemplu lansarea Redd’s Cranberry sau promotia Ciucas.

"Activitatile pregatite de noi pentru a doua jumatate a anului sunt gandite sa continue, speram, aceasta evolutie buna. Desigur, evolutia va depinde si de situatia economica generala precum si de vreme", a declarat Barsan.

Citeste si:

Volumul vanzarilor de bere ale SABMiller, prezent in Romania prin Ursus, a crescut cu 15% pe piata locala in primul trimestru fiscal, incheiat in 30 iunie, a anuntat joi grupul.

Ce planuri de dezvoltare are Ursus Breweries

"Ne concentram si in viitor pe optimizarea costurilor fixe si a unui management reusit pentru costurile variabile, fara sa facem schimbari dramatice in acest sens. Astfel, incercam sa generam suficiente resurse pentru o viitoare crestere si dezvoltare", a declarat Barsan.

SABMiller este prezent pe piata romaneasca prin intermediul Ursus Breweries, care detine unitati de producere a berii la Timisoara, Cluj-Napoca, Buzau si Brasov. Totodata, grupul a achizitionat in 2009, prin Ursus Breweries, producatorul Bere Azuga.

Ursus este liderul pietei berii, cu o cifra de afaceri de 1,1 mld. lei in 2011.