”Cifra de afaceri se inscrie in estimarile efectuate la inceputul anului si in bugetul stabilit, in ciuda climatului economic imprevizibil si a fluctuatiilor cursului valutar”, a declarat Adrian Mihai, unul din cei trei actionari ai FAN Courier.

Principalul motor de crestere a afacerilor in primele sase luni ale anului l-a constituit segmentul online, incasarile din serviciile de curierat oferite clientilor si companiilor specializate pe aceasta nisa crescand intr-un ritm mai rapid decat in anii trecuti.

FAN Courier a extins in 2012, in Bucuresti, serviciile oferite prin introducerea Express Loco 1H, serviciu care permite ca un colet sa ajunga la destinatie intr-o ora de la ridicare. Serviciile Express Loco au fost extinse din august in toate agentiile FAN Courier din tara.

Citeste si:

Compania a lansat in august si serviciul Collect Point, care permite expedierea unui colet din magazine partenere, eliminand timpii de asteptare a unui curier si plata transportului prin SMS.

Actionarii FAN Courier sunt Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. FAN Courier expediaza cu propria flota de 1.500 masini (sistem “door to door”) plicuri si colete in tara.

Principalii jucatori de pe piata locala, estimata anul trecut la 200 mil. euro, sunt Fan Courier, UPS, DPD, TNT, DHL, Cargus, Fedex, TCE Logistica.