"Volumele din Romania au scazut cu un procentaj scazut de o cifra (sub 5% - n.r.) in ambele perioade analizate (primul semestru, trimestrul al doilea). Cuplate cu incertitudinile politice recente, conditiile economice raman dificile", se spune in comunicat, care prezinta rezultatele grupului elen pentru prima jumatate a anului.

Vanzarile sub brandul Coca-Cola au crescut usor, in special in cazul Coca-Cola Zero, care a avansat cu 36%, precizeaza compania elena referitor la Romania. Ponderea vanzarilor de produse consumate la o singura servire a crescut insa semnificativ, se arata in comunicat.

Compania noteaza ca si-a majorat cota de piata in Romania in trimestrul al doilea pe segmentul bauturilor acidulate atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor.

La nivel international, Coca-Cola Hellenic a vandut in prima jumatate a anului peste un miliard de navete de bauturi racoritoare si ape minerale, in scadere cu 2% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut.

Citeste si:

Veniturile grupului elen au urcat cu 1%, la 3,4 miliarde euro, in timp ce cheltuielile operationale au avansat cu 5%, la 2,19 miliarde euro, potrivit comunicatului. Profitul net al companiei a scazut cu 25%, de la 146 milioane euro la 109 milioane euro.

Coca-Cola Hellenic detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.

Coca-Cola Hellenic Romania imbuteliaza bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea (Illy).