Volumul vanzarilor Heineken in Romania a crescut cu aproximativ 6% in prima jumatate a acestui an, insa preturile au fost limitate de concurenta dura de pe piata, reiese dintr-un comunicat publicat miercuri de producatorul olandez de bere.
"Volumul din Romania a crescut cu un procentaj mediu de o singura cifra, usor sub cresterea de 7% inregistrata la nivelul pietei berii. (...) In pofida avansului semnificativ al vanzarilor in volum, piata foarte competitiva a limitat preturile", se spune in comunicat, potrivit Mediafax.

Vanzarile Heineken in Europa Centrala si de Est au crescut ca volum cu 5,7% in primul semestru, la 26,8 milioane hectolitri de bere, datorita performantelor solide din Rusia, Polonia, Romania, Austria, Bulgaria si Belarus, precizeaza compania. Cresterea a fost insa limitata de scaderi in Grecia si Germania.

Profitul din Polonia si Romania a fost mai redus, insa a ramas stabil in Rusia, potrivit comunicatului.

Veniturile grupului in regiune au urcat usor in perioada analizata, la 1,58 miliarde euro, iar profitul EBIT (inainte de dobanzi si taxe) a scazut cu 27%, la 114 milioane euro.

Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa si a treia din lume ca volum de bere vanduta.

Grupul are pe piata romaneasca patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures.

Heineken Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1,04 miliarde de lei (245,3 milioane euro), in crestere cu 11,5%, iar volumul vanzarilor a urcat cu 7,5%.

Grupul olandez a inregistrat in primul semestru venituri de 8,77 miliarde euro la nivel mondial, in urcare cu 5%, iar profitul net a urcat cu 30%, la 783 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri