"Daca in ultimii ani ne-am concentrat pe cresterea si consolidarea DPD Romania pe piata, in 2012 am ales, pe langa crestere, sa investim in servicii noi (...). Ne-am propus sa devenim partenerul (...) al magazinelor online din Romania, sa le furnizam (...) solutii care sa le sustina cresterea exponentiala pe care o inregistreaza constant in ultimii trei ani", a declarat directorul general al DPD Romania, Lucian Aldescu.

Printre solutiile dedicate pietei de comert electronic lansate de companie in 2012 se numara COD International, care faciliteaza magazinelor online comercializarea produselor pe pietele emergente din Ungaria si Bulgaria. Lansat in urma unei investitii de circa 50.000 euro, COD International permite expedierea de colete pe pietele internationale, cu posibilitatea de plata in sistem ramburs a produselor transportate.

DPD Romania este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997.

In martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achizitionat pachetul majoritar al Pegasus, care si-a schimbat denumirea in DPD Romania.

Din iunie 2011, restul actiunilor DPD Romania au fost preluate de GeoPost Yurtici Kargo.

Citeste si:

Potrivit datelor companiei, DPD Romania se numara printre primele cinci companii de curierat rapid si coletarie de pe piata locala, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 74 depozite si 15.000 de colete livrate zilnic.

Compania are o acoperire nationala si efectueaza livrari in peste 220 de state din intreaga lume.

Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre principalii jucatori internationali in deomniul serviciilor de coletarie si curierat express.

La nivel international, DPD are 24.000 angajati si o flota de 18.000 de vehicule, care opereaza in peste 800 de locatii din 40 de tari. Actionarul majoritar, cu 83,32 % din actiuni, este GeoPostGroup, parte a grupului francez La Poste.