PPD Romania, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piata locala, a lansat Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul sau.

Odata cu lansarea acestui brand, compania intra pe un nou segment de piata, cel al brandurilor de vodca premium accesibile.

Pretul recomandat de producator este de 29,5 de lei pentru sticla de 0,7 de litri.

Vodka este distilata de sapte ori si este produsa dupa o reteta ruseasca. Aceasta poarta numele uneia dintre cele mai reci regiuni din Rusia, iar constructia brandului a durat doi ani.

„Ne-am simtit privilegiati sa lucram in vremuri de criza pentru construirea unui brand de la zero. Aceste ocazii sunt extrem de rare in viata unui om de marketing sau de comunicare,” spune Loredana Caradimu, New Business & Strategy Director Ogilvy Group Romania.

Parte a companiei cipriote de distributie de bauturi Photos Photiades Distributors, PPD Romania este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piata locala si partenerul Diageo, cel mai important jucator la nivel mondial pe segmentul de bauturi premium. PPD Romania detine in portofoliu branduri precum Johnnie Walker), J&B Rare, Smirnoff Baileys, Camus Cognac, sampania Lanson, iar de curand propriul brand de vodca, Tazovsky Vodka.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, membra a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial.

Grupul Ogilvy Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 58,7 milioane de euro, iar printre clientii acestuia se numara BAT, Kraft, Cosmote/Germanos, Ford, LG Electronics, Millennium Bank, PPD Romania, Pfizer, Tarom.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri