Cesarom, cel mai mare producator national de placi ceramice, foloseste anual peste 100.000 de tone de materii prime pentru producerea celor 6,7 milioane de metri patrati de gresie si faianta in fabrica din Cluj-Napoca, unde peste 78% din totalul materiilor prime sunt de pe plan local.
„Din totalul materiilor prime folosite in procesul de fabricatie, cca. 78% provin de pe plan local. In acest fel, placile ceramice sunt nu doar produse in Romania, ci au la baza si materiale de pe piata locala”, a declarat Toni Teau, directorul general al Lasselsberger Romania, companie ce detine brandul Cesarom.

Acesta a subliniat ca printre produsele achizitionate de pe plan local se numara argila, nisipul, mineralele si calcarele, in timp ce din import sunt aduse glazura si pigmentii. „In intregul proces de productie tinem cont de faptul ca brandul Cesarom este unul romanesc, insa in acelasi timp occidental, asa cum o spune noul slogan al companiei. Astfel, chiar daca la baza placilor ceramice produse in fabrica din Cluj-Napoca se afla retete occidentale, materiile prime sunt achizitionate in cea mai mare parte din Romania”, sustine Toni Teau.

In ceea ce priveste „drumul” placilor ceramice, reprezentantul Cesarom a afirmat ca, de la comandarea materiilor prime, pana la ajungerea produselor pe raft pot trece chiar si cateva saptamani. „In functie de tipul de materie prima si de zona de unde o procuram, termenul de livrare poate fi cuprins intre doua zile si trei saptamani, in timp ce procesul de fabricatie se intinde pe nu mai mult de doua zile. Livrarea se poate face apoi imediat”, a mai spus acesta.

In acest moment, fabrica din Cluj-Napoca dispune de cinci linii de fabricatie, din care doua pentru gresie, doua pentru faianta si una pentru placi de decor. „In fabrica din Cluj-Napoca lucreaza aproximativ 400 de angajati doar in procesul de productie”, a mai spus Toni Teau.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri