Intrebata despre cum au evoluat afacerile Class-Mob in acest an, ea a afirmat: "Multumim, prost!", potrivit Mediafax.

Firma Class-Mob a raportat in 2011 o cifra de afaceri de 7,1 milioane lei si pierderi de 5,6 milioane lei.
"Am sa citez un coleg de-al nostru de business, din industria hoteliera, care spunea in vara, din ce am citit in presa, ca «2012 este un an de aruncat la gunoi». (...) Asta este un adevar crud. Nu stiu cat de mult se intelege sus, unde trebuie, ca efectiv lucrurile trebuie foarte temeinic luate, pentru ca altfel moare pacientul rapid", a mai spus ea.

Sucu estimeaza ca firma pe care o conduce va reveni in 2013 pe profit, strategia Class-Mob vizand, printre altele, mai multe produse realizate in Romania, o alta abordare fata de consumator si extinderea exporturilor.

Citeste si:

Legat despre evolutia segmentului de mobilier de lux, antreprenoarea a spus ca fata de alte tari, luxul in Romania a avut mult mai mult de suferit, dar nu a avansat o valoare a pietei, in lipsa unor studii de profil.

Citeste mai mult in textul:

Camelia Sucu: Criza nu e vesnica. PLUS vezi planurile antreprenoarei cu piata de gros si ferma de legume

Camelia Sucu: Criza nu e vesnica. PLUS vezi planurile antreprenoarei cu piata de gros si ferma de legume

Camelia Sucu: Criza nu e vesnica. PLUS vezi planurile...