Anterior acestei noi numiri, Irina Dorneanu a lucrat in companii similare din Marea Britanie si Australia, ea incepandu-si cariera in Prospectiuni, unde a lucrat pana in 2001. Noul director comercial va avea responsabilitatea de a dezvolta si promova vanzarile acestei diviziii importante din interiorul companiei.

“O parte importanta a strategiei Prospectiuni o constituie dezvoltarea unei echipe executive formate din profesionisti recunoscuti la nivel international, care pot asigura gasirea de noi oportunitati de afaceri si consolidarea legaturilor cu clientii existenti. In acest context, numirea Irinei Dorneanu reprezinta un pas mare inainte”, a declarat Gehrig Schultz, CEO-ul Prospectiuni.

Printre celelalte obiective ale Irinei Dorneanu se numara identificarea, dezvoltarea si promovarea noilor produse ale diviziei precum Atlasul Geologic si Petrolier al Carpatilor.

Compania este liderul pietei autohtone de explorari si prospectiuni geologice, geochimice, hidrogeologice si geotehnice, cu o experienta de peste 55 de ani.

Citeste si:

Prospectiuni furnizeaza servicii pentru companii importante din Romania precum Petrom, Romgaz sau Rompetrol.

Prospectiuni a avut in 2011 o cifra de afaceri de circa 315 milioane lei, mai mari cu 93% fata de anul precedent. Profitul brut a fost de circa 41,43 milioane de lei, de peste 23 de ori mai mare decat in 2010.