Anul trecut investitiile s-au ridicat la 20 de milioane de euro. Anul acesta, Mol isi va extinde reteaua de benzinarii prin investitii Greenfield – 6 noi benzinarii in valoare de aproximativ 8 milioane de euro. In 2007, compania va aloca 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea retelei.

“In prezent, strategia Mol in Romania se axeaza pe statiile de distributie - pe benzinarii si pe cresterea eficientei acestora. Intentionam sa investim in modernizarea tuturor statiilor de benzina Mol, si sa depasim competitia in ceea ce priveste serviciile conexe, in special cele legate de produsele vandute in incinta statiilor si de serviciile de spalatorie auto” – a declarat Gyorgy Mosonyi, director general, Grupul Mol.

In cadrul Adunarii Generale, Grupul Mol a declarat rezultate exceptionale in 2005. Compania si-a indeplinit obiectivele strategice stabilite pentru 2003-2005, iar capitalizarea pe bursa a depasit 10 miliarde USD. Ca rezultat al dezvoltarii segmentului Rafinare si Marketing, cele mai importante rafinarii Mol sunt si printre cele mai profitabile din Europa. Datorita rezultatelor internationale, segmentele de explorare si productie au atins si ele rezultate foarte bune. Aceste rezultate exceptionale permit companiei sa plateasca, in linie cu obiectivele strategice, dividende de doua ori mai mari fata de anul trecut.

Adunarea Generala Mol a aprobat propunerea Consiliului Director de a plati dividende in valoare de 35 miliarde forinti (1 EUR – 260 forinti) la incheierea anului financiar 2005, de aceea actionarii vor primi aproape 325 forinti pe actiune – dublu fata de anul trecut.

Zsolt Hernadi, CEO si director general al Grupului Mol, a declarat: “Avem in continuare obiective ambitioase. Pe baza experientei si capabilitatilor noastre, obiectivul strategic pentru 2006-2010 este de a maximiza potentialul de crestere a Grupului. Valoarea actiunilor Mol demonstreaza clar ca actionarii au deplina incredere ca vom implementa strategia propusa.”