Divizia ProMediu a fost infiintata in urma cu circa un an. In prezent, divizia acopera circa 3% din veniturile totale ale Prospectiuni si are o marja de profit de 20%.

ProMediu a finalizat pana acum 17 proiecte pentru diversi clienti, care au presupus prelevarea de probe, monitorizare, investigatii subterane si rapoarte de evaluare. Printre programele desfasurate de ProMediu s-au numarat curatarea zonelor de exploatare ale Petrom si un serviciu de monitorizare a mediului pentru Arcellor Mittal.

ProMediu a mai semnat recent doua contracte in valoare cumulata de 1 milion de euro pentru recoltarea de mostre de mediu si testarea proiectelor monitorizate.

„Ne asteptam ca aceste rezultate sa survina abia in anul urmator, insa ele demonstreaza ca oferta noastra tehnica si financiara a fost foarte bine primita de clienti”, a declarat Gehrig Schultz, CEO-ul Prospectiuni.

Citeste si:

ProMediu are o echipa formata din 30 de chimisti, geologi si tehnicieni.

„Avantajul pe care il avem consta intr-o oferta de servicii individualizate pentru fiecare client, care satisfac reglementarile si exigentele autoritatilor din Romania si Uniunea Europeana. Mai mult, ne asteptam ca aceasta divizie sa inceapa a contracta lucrari in strainatate”, a afirmat Gehrig Schultz.

Compania este liderul pietei autohtone de explorari si prospectiuni geologice, geochimice, hidrogeologice si geotehnice, cu o experienta de peste 55 de ani. Prospectiuni furnizeaza servicii pentru companii importante din Romania precum Petrom, Romgaz sau Rompetrol. Prospectiuni a avut in 2011 o cifra de afaceri de circa 315 milioane lei, mai mari cu 93% fata de anul precedent. Profitul brut a fost de circa 41,43 milioane de lei, de peste 23 de ori mai mare decat in 2010.