Sistemul international de afaceri si promovare online All.Biz isi extinde prezenta sa in Romania. Compania a anuntat deschiderea unui nou birou la Bucuresti pentru a spori promovarea produselor intreprinderilor romanesti pe pietele altor tari.
Printre sarcinile biroului, care si-a inceput activitatea in septembrie 2012 in capitala Romaniei, se numara asistenta intreprinderilor mari si mijlocii romanesti, pentru ca acestea sa-si poata promova produsele de export pe tot mapamondul.

Expertii All.Biz sunt convinsi ca avantajele unui sistem cu un numar de 248 de milioane de vizitatori pe an, care sunt si potentiali clienti din 200 de tari ale lumii, vor valorifica potentialul de export al Romaniei.

„Avand in vedere ca societatile din Capitala centralizeaza aproape 25% din PIB-ul tarii, All.Biz isi propune sa valorifice potentialul de expansiune intern si international si chiar sa creasca venitul catre Bugetul de Stat prin cresterea incasarilor inregistrate de jucatorii de pe piata de business din Bucuresti”, a explicat George Achim, coordonatorul biroului din Bucuresti.
all.biz

„Activizarea proceselor de transmitere a informatiilor de afaceri in zonele intensificate ale pietelor de marfuri va duce inevitabil la cresterea semnificativa a volumului productiei exportate ale companiilor romanesti in diferite tari si, in consecinta, cresterea soldului pozitiv", - a adaugat Ciprian Alexa, director All.Biz Romania.

In momentul de fata, in sistemul All.Biz sunt peste 6.600 de companii din Romania si numarul lor este in continua crestere. Prin intermediul sistemului All.Biz, firmele-membre au primit peste 11.000 de cereri de oferta din 150 de tari din intreaga lume.

Odata cu deschiderea unui birou in Romania, All.Biz a efectuat o analiza cu privire la problemele cu care se confrunta producatorii romani in cautarea noilor piete de desfacere pentru produsele lor. Conform analizei, principalele obstacole pentru mediul de afaceri romanesc sunt bariera lingvistica, diferenta de fus orar, mentalitatile diferite, precum si necesitatea unor costuri substantiale pentru activitatile de publicitate si marketing pentru promovarea produselor pe pietele mondiale.

Largirea multinationalei All.Biz in Romania va permite solutionarea problemelor mentionate mai sus: companiile romanesti pot beneficia de suportul managerilor All.Biz din toata lumea pentru a stabili noi contacte de afaceri, pentru a gasi cumparatori si furnizori in alte tari. In plus, oamenii de afaceri din Romania pot fi consultati in limba materna.

„Prin prezenta in Capitala, consilierii nostri dedicati vor cunoaste mai bine caracteristicile specifice fiecarui client in parte. Astfel vom raspunde nevoilor companiilor romanesti cu sediul in Bucuresti si vom oferi solutii personalizate pentru fiecare business”, a declarat George Achim.

All.Biz (www.all.biz) — sistem international de afaceri orientat pe promovarea produselor si serviciilor nationale la nivel mondial in 26 de limbi. Audienta proiectului include mai mult de 240 de milioane de vizitatori pe an. Proiectul combina piete de produse din 67 de tari ale lumii, furnizand informatii structurate despre aproximativ 15 milioane de produse si servicii de la peste 1.000.000 de companii din intreaga lume.

Astazi, All.Biz numara 39 de birouri in 20 de tari ale lumii: Romania, Rusia, Belarus, Ucraina, Kazahstan, Moldova, Polonia, India, Vietnam, Argentina, Brazilia, Egipt, Turcia, Bulgaria, China, Chile, Peru, Azerbaidjan, Uzbekistan, Statele Unite ale Americii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri