In prima jumatate a acestui an, Marelvi a inregistrat un rulaj similar cu cel din primele sase luni ale anului trecut, iar lunile iulie si august au adus o crestere de 18 % comparativ cu aceeasi perioada din 2011. Compania mizeaza anul acesta pe cresterea cererii pentru produsele premium, dar si a celei pentru zona de electrocasnice incorporabile.

Peste 43% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezinta din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piata din Romania. In prezent, brandul Liebherr reprezinta 5% din vanzarile Marelvi.

„Pana la finalul acestui an, vizam vanzarea a 4.000 de produse Liebherr in Romania, iar pentru urmatorii trei ani vizam dublarea volumului de vanzari pentru acest brand”, spune Daniela Bizgan, director adjunct al companiei (foto).

Citeste si:

Compania Marelvi, fondata in anul 1995 cu capital integral romanesc, dispune in prezent de patru centre logistice pozitionate strategic in Radauti, Bucuresti, Deva si Cluj, ce au o suprafata totala de 11.000 mp. Marelvi are 100 de angajati in intreaga tara.

Marelvi deserveste in prezent o baza de 600 de magazine in piata de independenti si are incheiate parteneriate cu Flanco, Dedeman, Cora si Auchan, eMAG dar si cu producatori de mobila specializati in domeniul produselor incorporabile, respectiv: Romvitrine, Rovere, Mobili, Kuxa, Hofinterios, Inoa.