Vanzarile in perioada Pastelui au depasit nivelul inregistrat in 2005, in aceeasi perioada, cu 20 la suta, potrivit datelor furnizate Rompres de directorul de Marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.
"In acelasi timp, fata de o perioada obisnuita, vanzarile au fost cu 30 la suta mai mari", a explicat reprezentantul companiei.

In perioada 12 aprilie - 24 aprilie, cele mai vandute produse au fost lumanarile candela, painea franzela, bananele, Pepsi, imbuteliat in sticle de doi litri, ceapa verde, zaharul vanilat, carnea de pui rotisata, apa plata, Coca Cola si berea, in ordinea cantitatilor vandute.

"La ciocolata festiva, respectiv figurinele de ciocolata in forma de iepuras, se observa o crestere de 135 la suta, fata de perioada de Paste din 2005", a precizat oficialul companiei.

Cu mici diferente, aceleasi produse se inscriu si in topul celor mai bine vandute produse cu ocazia Pastelui 2005, a mai spus reprezentantul companiei.

In prima parte a lunii aprilie, un nou magazin Carrefour a fost inaugurat in Bucuresti, in Centrul comercial Feeria, din cartierul Baneasa. in anul 2006, se va deschide un nou hypermarket Carrefour, la Constanta, iar in 2007 vor fi inaugurate alte patru magazine, din care doua la Iasi, unul in Sudul Bucurestiului si altul intr-un oras cu peste 300.000 locuitori.

In 2005, Carrefour Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 70 la suta, in euro, comparativ cu 2004.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri