„In functie de vanzarile realizate in magazinele Hornbach, baile si camerele de zi se claseaza in topul celor mai renovate zone din locuintele romanilor, in ultimul an. In plus, si pentru reamenajarea gradinilor am observat un interes in crestere in ultima perioada”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, directorul general Hornbach Romania.

Pe categoria de produse pentru locuinta, articolele care au inregistrat cele mai mari vanzari au fost vopselele, pardoselile si obiectele sanitare, in timp ce pe zona de gradina s-au cumparat cu precadere articole pentru ingrijirea gazonului.

Potrivit lui Rusu, unul dintre motivele pentru care romanii au inceput sa investeasca tot mai mult in renovarea locuintelor si reamenajarea gradinilor este acela ca si-au dorit sa aduca o schimbare in aceste spatii prin proiecte de renovare.

Ultima perioada a adus modificari si in atitudinea consumatorului roman, acesta devenind mai atent la cheltuieli, mai disciplinat. Daca in trecut designul era principalul factor decident, astazi romanii se orienteaza in primul rand in functie de raportul calitate – pret al produselor, intelegand ca materialele de o calitate superioara asigura o durata mai lunga a lucrarilor.

Citeste si:

In Romania, Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine trei magazine in Bucuresti si zonele limitrofe (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.

Retailerul german Hornbach a inregistrat o crestere de 18% a rulajului ide la 71,42 milioane euro in 2010 la 84,69 milioane euro in 2011.

Campania a mers pe pierdere: Hornbach a inregistrat un declin de 145% in 2011 fata de anul fiscal 2010, de la 3,07 milioane euro la 7,55 milioane euro.