In aceasta calitate, Cosmatos va conduce dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini si Bilbor. Roccos Cosmatos il urmeaza in functia de vice-presedinte marketing al URBB pe Doron Zilberstein, al carui mandat s-a incheiat anul acesta.

Roccos Cosmatos are peste 15 ani de experienta in functii de conducere in departamente de strategie, marketing, business development, planificare financiara si vanzari. Cu expertiza de management pe piete emergente ca Romania, Malaezia si Bulgaria, de-a lungul carierei sale a lucrat in industrii precum FMGC, auto, farmaceutice. Roccos Cosmatos este absolvent al University of Victoria din Canada, fiind licentiat al Facultatii de Business cu specializare in Comert.

„Piata romaneasca este matura si competitiva, iar rolul meu va fi sa asigur dezvoltare viitoare si consolidarea brandurilor noastre pe toate segmentele de activitate: bere, apa minerala, bauturi racoritoare", a declarat Roccos Cosmatos.

Citeste si:

Roccos Cosmatos locuieste in Romania de 15 ani. Pe langa strategie, este pasionat de istorie, rugby si inot.