Aceasta gama cuprinde dulceturi si sucuri care contin doar elemente naturale, fara aditivi sau indulcitori. In cazul dulceturilor zaharul a fost inlocuit cu suc de mere.

„Lansarea acestui brand este rezultatul unei munci si a unor investitii sustinute desfasurate in ultimii ani. Acesta este un business care a atras numeroase fonduri, inclusiv fonduri europene, dar pentru mine este o pasiune si un pariu. Imi doresc ca in lumea copiilor mei sa poata fi usor regasite produse care respecta si valorifica generozitatea naturii. Este o datorie pe care o avem cu totii, mai ales cei din mediul de afaceri si ma straduiesc de ani de zile sa imi conving partenerii si prietenii antreprenori sa implementeze principiile de protectie a mediului”, precizeaza Daniel Guzu.

Noile produse sunt realizate in cadrul sectiei de sucuri de la Casa Panciu. Sectia dispune de o hala ultramoderna prevazuta cu 11 celule, cu o capacitate de depozitare de 1.500 tone. Aici sunt produse sucuri de mere si dulceata de visine, cirese si de nuci verzi. Alaturi de sectia de sucuri in satul Sarbi, comuna Tifesti din Vrancea, Daniel Guzu mai detine o podgorie, o crama si o livada.

Pe parcursul acestui an urmeaza a fi lansata si o colectie de gemuri naturale. Produsele pot fi achizitionate dintr-o serie de puncte de desfacere, dar si online.

Citeste si:

Productia alimentara este operata prin intermediul firmei Natura SRL, business care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de un milion de euro, dublu fata de anul precedent.

Investitiile realizate de Daniel Guzu in domeniul alimentar in ultimii ani depasesc zece milioane de euro.

Duraziv si Natura sunt companiile create de antreprenorul local imediat dupa ce a vandut catre Oresa Ventures pachetul majoritar de actiuni din cadrul producatorului de lacuri si vopsele Fabryo. Duraziv a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 18 milioane de euro.