Compania Pambac SA Bacau a incheiat etapele de analiza – diagnostic si de definire a conceptului strategic din cadrul proiectului de consultanta pe probleme de vanzari, distributie si marketing desfasurat impreuna cu firma Roland Berger Strategy Consultants pe parcursul ultimelor luni. Totodata, Pambac si-a intarit echipa manageriala la nivelul Departamentului Comercial, prin angajarea unor noi directori de vanzari cu experienta in vanzari FMCG.

„Am colaborat cu Roland Berger pentru remodelarea sistemului nostru de vanzari si distributie si pentru elaborarea strategiei de marketing pentru principalele noastre produse”, a declarat Alin Giurea, director general al Pambac. „Dorim sa fim alaturi de partenerii nostri din distributie in lupta concurentiala care este in crestere si ii vom sprijini cu instrumente comerciale si de marketing adecvate, mizand pe o crestere semnificativa a vanzarilor”, a adaugat acesta.

Proiectul de consultanta a intrat in cea de-a treia etapa – de implementare efectiva a recomandarilor firmei de consultanta. „Suntem convinsi ca noua abordare de vanzari si marketing, odata implementata, va sprijini sistemul de distributie al Pambac cu rezultate concrete in nivelul vanzarilor viitoare”, a declarat Anca Ioan, managing partner Romania al Roland Berger Strategy Consultants.

Citeste si:

Pambac SA Bacau este unul din liderii pietei romanesti de paste fainoase si un important producator de faina. In cursul anului trecut Pambac a finalizat o investitie de peste 7 milioane euro pentru realizarea celei mai moderne mori de grau din Romania, cu tehnologia germana Buhler, aceasta fiind linia cu cea mai mare capacitate de productie din tara, respectiv 800 tone/ zi.

Roland Berger Strategy Consultants este una dintre cele mai mari firme de consultanta pe probleme de management strategic din lume si cea mai activa pe piata romaneasca dintre jucatorii de top la nivel mondial din acest domeniu. Proiectele de consultanta desfasurate abordeaza un numar mare de arii functionale: strategie de organizare, marketing, vanzari si distributie, logistica, optimizari de costuri, studii de fezabilitate, fuziuni si achizitii si alte aspecte de management al afacerilor.

Data: 8 martie 2005