In goana dupa preturi mici, tot mai multi romani se uita la produsele marca proprie a magazinelor. Putin cunoscute inainte de criza, au devenit acum foarte populare. Unul din zece produse de la raft poarta marca magazinului si nu a producatorului. Iar economiile clientilor se ridica la cateva zeci de lei la fiecare runda de cumparaturi.
Patronii marilor lanturi de magazine au observat ca oamenii, exasperati de scumpirile tot mai dese, se uita mai atent la preturi. In prezent, ponderea marcilor proprii ale magazinelor a ajuns la 11 la suta din totalul vanzarilor in 2012. In crestere cu trei procente fata de anul trecut si cu 4 procente fata de 2010. Suntem totusi departe de tarile dezvoltate din Europa unde ponderea marcilor proprii este de 25% din vanzari, relateaza Antena1.

Aflati mai multe dintr-un material A1.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri