“In 2012 va fi o crestere mica, de o cifra, nu vom mai scadea din nou, la fel va fi si profitul. Vom urma piata si nu cred ca va avea loc o crestere sau scadere importanta in perioada urmatoare”, a spus Istasse.

Afacerile companiei au fost afectate de economica, acestea inregistrand in 2011, o cifra de in valoare de 59 milioane de lei, dupa ce in anul 2008 indicatorul se ridica la 99,1 milioane de lei. Si profitul a inregistrat o scadere abrupta, de la 64,4 milioane de lei in 2008 la 15 milioane de lei anul trecut, conform Ministerului de Finante.

Citeste si:

“In perioada de , adica pana in anul 2008, s-a creat o bula, iar multe dintre companii au existat nu pe o realitate economica, ci pe . Incepand cu anul 2009 am inregistrat o scadere mare pentru ca aceste companii au disparut, nerezistand crizei, iar noi i-am pierdut din portofoliul de clienti”, a explicat managerul Sodexo.

Pe termen lung, compania isi propune sa creasca prin atragerea de clienti noi, din randul companiilor mici, care nu utilizeaza in prezent tichete valorice.

Citeste intregul text in articolul:
Seful Sodexo: Piata tichetelor valorice poate creste; legislatia trebuie ajustata

Sodexo Solutii pentru Motivare, aflata din anul 1998 in , comercializeaza in prezent tichete de masa (cea mai importanta categorie), tichete cadou, tichete de vacanta, tichete de cresa si tichete sociale.

Seful Sodexo: Piata tichetelor valorice poate creste; legislatia trebuie ajustata

Seful Sodexo: Piata tichetelor valorice poate creste; legislatia trebuie ajustata