Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 6,694 milioane lei in intervalul ianuarie-septembrie 2012, fata de 5,901 milioane lei in primele noua luni ale anului trecut.

„Categoria ‘Smart Luxury’ a ajuns sa detina cea mai mare pondere (51,63%) in totalul cifrei de afaceri a companiei in cei 12 ani de prezenta pe plan local”, a declarat Florin Barabas,managing director Kludi Romania.

Comparativ cu anul 2008, cand vanzarile Kludi Romania au cunoscut un record al ultimilor 12 ani, categoria de produse ‚Smart Luxury’ a crescut cu 78% ca valoare a vanzarilor in lei si cu 49% ca valoare a vanzarilor in euro. Aceasta categorie a inregistrat un avans de 27% in primele noua luni ale anului curent, fata de aceeasi perioada din 2011.

Pentru intregul an 2012, Kludi Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de 12-13% fata de 2011.

Citeste si:

Compania anticipeaza un usor avans al vanzarilor, de 3-5% in 2013, comparativ cu rezultatele pe anul anterior. Aceasta crestere se va datora majorarii cotei de piata la peste 3% a Kludi in Romania in 2013, in contextul in care intreaga piata de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii va ramane, in cel mai fericit caz, constanta, potrivit estimarilor companiei.

Conform celui mai recent studiu BRG Consult, Kludi Romania si-a majorat cota de piata in 2011 la 2,81% (in unitati) fata de 2,47% in 2010. Aceasta, in conditiile in care piata de baterii sanitare este extrem de fragmentata, este inundata de produse inferioare calitativ, fabricate in China si, in plus, a scazut cu intre 1 si 1,5% in 2011, fata de 2010.