Incepand cu data de 26 iulie 2012, marcile ”Topoloveni” si ”Topoloveana” au fost inregistrate la nivel comunitar de catre SC Sonimpex Serv Com pe clasele de produse si servicii 29, 35 si 39.

"Pentru a-si proteja interesele de afaceri, compania a decis protejarea marcilor sale ”Topoloveni” si ”Topoloveana”, deja notorii in Romania, prin inregistrarea la nivel comunitar, la OHIM (The Trade Marks and Designs Registration Office of the European Union). Clasele de produse si servicii acoperite de aceste marci sunt 29 (carne, peste, pasari si vanat; extracte din carne; fructe si legume conservate, congelate, uscate si fierte; jeleuri, dulceturi, compoturi; oua; lapte si produse lactate; uleiuri si grasimi comestibile), 35 (publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administratie comerciala; lucrari de birou), si 39 (transport; ambalarea si depozitarea marfurilor)", a anuntat compania.

Anuntul companiei vine dupa ce firma MGC a anuntat lansarea unui nou brand pe piata: Bunatati de Topoloveni. Oficialii Sonimpex nu au facut comentarii cu privire la brandul celor de la MGC.

Ce planuri au libanezii cu fabricile de la Topoloveni dupa investitii de 14 mil. euro

Ce planuri au libanezii cu fabricile de la Topoloveni dupa...

”Topoloveni” este una dintre cele mai cunoscute localitati din industria alimentara romaneasca, gratie unui produs traditional fabricat de compania Sonimpex, care a obtinut Indicatia Geografica Protejata (in sistemul calitatii europene) in aprilie 2011.

Citeste si:

"Companiei noastre ii datoreaza Topoloveniul notorietatea, mai pe romaneste: magiunul romanesc a pus Topoloveniul pe harta Europei. Orice brand ulterior care contine in denumire aceasta indicatie geografica ("de Topoloveni") isi revendica notorietatea produsului nostru", au spus oficialii Sonimpex.

De asemenea, compania mai detine si inregistrarea din 2002, pe cale nationala la OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci), a marcii ”Topoloveni”.

In 2011, compania avea 25 de angajati si o cifra de afaceri de 4,54 mil. lei.