Vanzarile magazinului de mobilier si decoratiuni IKEA din Bucuresti au crescut in perioada 1 septembrie 2011 - 31 august 2012, anul de catalog al companiei suedeze, cu 10,8%, la 400,99 milioane lei.
Magazinul din Zona Comerciala Baneasa a avut aproape trei milioane de vizitatori si 11,3 milioane de produse vandute, relateaza Mediafax.

"Din totalul produselor vandute intre 1 septembrie 2011 si 31 august 2012, 56% au fost obiecte de mobilier si 44% accesorii si decoratiuni. In ceea ce priveste mobilierul, daca anul trecut romanii au preferat piesele destinate bucatariei, anul acesta cele mai vandute produse au fost dulapurile de haine PAX. Din aceasta familie de produse au fost cumparate 72.175 de bucati", se arata intr-un comunicat al companiei.
Magazinul detinut de retailerul suedez IKEA a inregistrat in perioada 1 septembrie 2010 - 31 august 2011 vanzari de 361,8 milioane lei, in crestere cu 10,5% fata de anul precedent.

Unitatea, situata in nordul Bucurestiului, a fost deschisa in 2007 si are 440 de angajati.

La jumatatea lunii august IKEA Romania a lansat catalogul pentru septembrie 2012 - august 2013, anuntand ca preturile valabile in perioada mentionata sunt comparabile cu cele din anteriorul an de catalog, iar gama de produse este schimbata in proportie de 20-25%.

Compania suedeza, fondata in 1943, detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii. In anul de catalog 2012 IKEA a avut vanzari de 27,5 miliarde euro, in urcare cu 14%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri