Vanzarile Praktiker in Romania au scazut cu 7,9% in primele noua luni, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, la 106,9 milioane de euro, insa retailerul a reusit sa inregistreze in trimestrul al treilea o crestere usoara a vanzarilor in lei dupa o lunga perioada de timp, relateaza Mediafax.
Declinul vanzarilor calculate in lei a fost de 2,9%, se arata intr-un raport al grupului Praktiker. Retailerul opera la sfarsitul lunii septembrie 27 de magazine in Romania, la fel ca in iunie.

In termeni comparabili, Praktiker Romania a inregistrat o scadere de 8,1% in euro si de 2,7% in lei.

In trimestrul al treilea, vanzarile au scazut cu 5,2%, la 45 milioane de euro, insa calculate in lei au avansat cu 0,4%. In termeni comparabili, scaderea a fost de 5% pe euro, iar avansul pe lei de 0,8%.

"In Romania s-a obtinut un plus mic al vanzarilor in lei pentru prima data intr-o perioada lunga", se arata intr-un comunicat al grupului.

La nivel de grup, vanzarile au scazut cu 6,5% in primele noua luni, de la 2,47 miliarde de euro la 2,31 miliarde de euro, in timp ce in trimestrul al treilea declinul a fost mai puternic, de 10,2%, de la 844,4 milioane de euro la 758 milioane de euro.

Pierderile calculate inainte de dobanzi, taxe si amortizare (EBITA) s-au redus de la 153,6 milioane de euro in primele noua luni ale anului trecut la 88 de milioane de euro. In trimestrul al treilea, pierderea EBITA a urcat de la 10,1 milioane de euro anul trecut la 17,3 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri