DPD Romania, companie detinuta de grupul Geopost, subsidiara La Poste, a incheiat primele 9 luni ale anului curent cu afaceri de 28,9 miloane lei, in crestere cu 10% fata de perioada similara a anului trecut. Pentru finalul anului 2012, compania isi mentine estimarea unei cresteri de 15% a cifrei de afaceri, fata de anul precedent.

Cresterea inregistrata se datoreaza, potrivit oficialilor companiei, in egala masura, investitiilor realizate in noi sisteme si tehnologii logistice, precum IT4EM, noul sistem informatic al DPD Romania, cat si noilor servicii si solutiilor dezvoltate special in functie de nevoile pietei de comert electronic si a clientilor B2C.

„Am continuat sa dezvoltam solutii de curierat pe modelul business-ului online, pentru ca magazinele online si clientii sai finali s-au dovedit a fi principalul motor de crestere al intregii piete de curierat din Romania (...)”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania (foto).

Planurile DPD Romania pentru 2013 prevad noi investitii in serviciile si solutiile dedicate segmentului de clienti B2C, ce vor genera o crestere estimata de 20% a cifrei de afaceri.