In anul financiar precedent, compania a inregistrat o crestere de 25% a afacerilor, pana la 10 mil. euro.

“Credeam ca 2011 a fost un an bun, dar se pare ca si 2012 ne-a fost la fel de favorabil. In ciuda unui februarie greu, din cauza temperaturilor foarte scazute si a problemelor la nivel international legate de fluctuatiile preturilor cerealelor, am reusit sa ne tinem pe pozitii si sa livram micilor fermieri produsele de care au nevoie pentru gospodarie si micile lor afaceri”, spune Horia Cardos, director general al Agroland (foto).

In primul trimestru al acestui an, compania a investit 150 000 euro pentru deschiderea a patru noi magazine, in orasele Ramnicu Valcea, Bailesti, Craiova si Targu Jiu, dar si pentru optimizarea infrastructurii de IT si elaborarea unui magazin online, amortizarea fiind estimata pentru urmatorii trei-cinci ani. Alte 8 magazine au mai fost deschise tot anul acesta in zonele Moldova si Dobrogea.

Citeste si:

Tot in primul trimestru Agroland a lansat pe piata, primul furaj pentru pasari imbogatit cu Omega 3, care a contribuit la cresterea businessului cu 3%. Furajele pentru animale reprezinta motorul afacerii cu vanzari de peste 55 % din total, urmate imediat de segmentul de comercializare a puilor de o zi.

Pentru perioada 2012-2014, Agroland tinteste dublarea cifrei de afaceri.