Cea mai mare crestere au inregistrat-o in aceasta perioada Austria, Insulele Canare si destinatiile exotice din Asia si Caraibe. Dintre lanturile hoteliere comercializate in cadrul agentiei cea mai mare crestere a inregistrat-o lantul Riu, urmat de Magic Life. Vanzarile pentru Riu depasesc deja in doar 6 luni, volumul total al anului anterior, lantul fiind avantajat de serviciile foarte bune si de prezenta in apropape toate tarile vizate de deplasarile in scop turistic.

“Crestrea mare realizata pentru produsele din gama World of TUI arata in continuare intersul turistilor romani pentru servicii de calitate la cel mai bun prêt, dar si faptul ca in cadrul companiei noastre, clientii au acces la produsele a peste 50 de furnizorii de servicii turistice, alegerea fiind facilitata si de accesul on-line la peste 10 sisteme de rezervari de produse turistice. Sa nu uitam insa ca un aport relativ ridicat in cresterea vanzarilor pentru vacante in strainatate il are si intarirea monedei nationale in raport cu Euro, prin urmare ieftinirea relativa a acestor produse, coroborat cu faptul ca Eximtur este una dintre agentiile de turism din tara care aplica cursul valutar anuntat BNR pentru platile in RON ale produselor turistice externe » a declarat Lucia Morariu, presedinte al companiei Eximtur.

Cu o cifra de afaceri de 20.000.000 Euro in anul 2005, compania Eximtur este unul din principalii turoperatori pe piata Romaniei oferind clientilor ei servicii complete : rezervari bilete avion / ticketing, calatorii de afaceri, vacante in tara si strainatate, incoming, organizare congrese conferinte, organizare cursuri specifice activitatilor din turism. Interesul pentru client si calitatea serviciilor oferite sunt principalele atu-uri cu care Eximtur se adreseaza publicului, prin cele 7 agentii proprii sau prin cele peste 400 de agentii partenere revanzatoare din intreaga tara.

« Pentru sezonul de vara avem deja cresteri mari la vanzarea serviciilor turistice externe din Grecia (171% mai mult fata de aceeasi perioada a anului anterior), Bulgaria (peste 300% fata de aceeasi perioada a anului anterior), Croatia si Spania (cresteri intre 100% si 250% fata de perioada similara a anului trecut). Un mare avantaj pentru turistii romani il constituie existenta a peste 40 de zboruri charter din Bucuresti, Cluj Napoca sau Timisoara, dar si alte orase din provincie, produse disponibile in cadrul agentiei noastre » a mai adaugat managerul companiei. « Privind global piata turistica din Romania, pe segmentul serviciilor turistice externe se vede clar o crestere a interesului si a produselor disponibile, piata noastra fiind deja una atractiva atat pentru turoperatori cat si pentru agentiile detailiste, asemanarile cu pietele vestice fiind tot mai evidente» a concis Morariu.